Toen ik vanmiddag de auto startte draaide de kachelmotor heel moeizaam en maakte die een herrie die niet goed klonk en het rook verbrand.
Hij draait nog in de hoogste stand maar het is alsof er rotzooi in de kachel zit. Heeft iemand een foto of een idee hoe je bij de kachelmotor komt?

