door LEBLAR » vr apr 03, 2015 8:31 pm
Beetje afhankelijk van wat vastgelopen is en in wat voor staat je blok sowieso is.
Zelf zou ik eerst de schade onderzoeken en dan beslissen. Al moet ik wel bekennen dat ik lang voor opnieuw opbouwen zou kiezen simpelweg omdat je dan weet wat je hebt.
Als het "alleen" om zuigers, liners en drijfstangen gaat zou ik het blok opnieuw op te bouwen. Kom je meer problemen tegen is een ander blok wellicht een betere optie.
Slechts mijn mening. Eén en ander is natuurlijk ook afhankelijk van in hoeverre je de auto nodig hebt.
Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.