Ik heb afgelopen jaar het koelwater voor het eerst moeten bijvullen in een jaar tijd. Motorolie blijft altijd keurig binnen de marges. De pakkingen zijn in 2008 voor het laatste vervangen bij een km stand van 65.000 inmiddels staat de teller op 135.000.
Vorige jaar is de distributie riem vervangen, echter was ik me er niet van bewust dat de pakkingen het jaar erop aan de beurt waren waardoor ik nu opnieuw een flinke uitgave kan doen. Ik wil eigenlijk weten of die pakkingen nu echt moet vervangen worden of dat ik het kan uitstellen. Het onderhoud loopt namelijk behoorlijk in de papieren (tenminste dat vind ik
De reparaties die nu te wachten staan
- Waterpomp vervangen
- klepdekselpakking / spruitstukpakingen / koppakking
- spruitstuk vervangen (zit gaatje in)
apk afkeur / zorgt voor verkeerde waardes meeting? of lambasondesensor defect?- koelvloeistof pijpen (zit roest vorming op)
- lijkt me vereist


.