door Bruno » za dec 27, 2014 1:07 am
TEC7 is voor de particuliere markt inderdaad. In dat soort producten bedien ik mij dan ook niet van die markt, maar eerder van professioneel materiaal. Hier is niks speciaals en verder niks mis mee, als je de andere producten niet kent en dan heb ik het over producten die ook nog na 3 jaar plakken, die geen draden trekken, die een veel grotere flexibiliteit hebben en dusdoende niet lossen onder temperatuurschommelingen, die vrijwel alles op alles kleven, doorlasbaar zijn, krimp 0 hebben, onder water kunnen worden aangebracht, tegen chemicaliën kunnen, etc... en dan heb ik het nog niet over andere eigenschappen, die voor de kleef toepassing dan misschien minder belangrijk zijn, maar wel voor afdicht toepassingen enzovoort. Laat mij hier nu geen lappen tekst voor vol typen, maar als je ook producten van Innotec, Kent of ZEP, om er maar enkele te noemen op de kop kan tikken, zit je met producten die niet door particulieren worden gebruikt...
Niks mis dus met je spoiler kleven met Tec7, alleen heb ik er een hekel aan als dat altijd wordt benoemd alsof dat het wondermiddel is, verre van dus !
Maar wat je spoiler betreft : Een Seat splitter helpt dus echt 0,0, maar als je het graag ziet, is het altijd leuk te plaatsen...maar je moet hem dus wel schroeven en niet kleven !!
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer