







schrokke schreefColonIk vrees dat je mij niet goed begrepen hebt. Met nat slaan van de bougies bedoelde ik met benzine, niet met koelwater.
Bij de eerste start zijn je bougies droog. Tgv een slechte verbranding blijft er wat onverbrande benzine op de bougieneus hangen, zolang de motor draait niet direct een probleem. Leg je hem nu koud stil verdampt de benzine slechts langzaam. Wil je dus een minuutje later terug starten zal dit moeizaam gaan met die natte bougies. De enige oplossing is dan de motor beter te ventileren door de gasklep open te zetten waardoor er meer lucht door de motor gaat.
Ligt de motor al wat langer stil dan zijn de bougies opgedroogd en heb je geen start probleem.



Bruno schreefColonwelke carburator ?

Bruno schreefColon:roll:
Bruno schreefColonwelke carburator ?
Weet ik veel; da spel waar de luchtfilter naar toe gaat en de gaskabel aan gemonteerd is.


schrokke schreefColon Ik zou beginnen met een injectie cleaner en nazicht van ontsteking en temperatuur sensor.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.