Sander,
Bedankt voor de link, maakt het wel duidelijk wat het verschil is in bevestiging tussen de manuele en de automatische spanner en waarom de distributie snaar niet gelijk is aan elkaar.
Ik vraag mijzelf wel af of de beschrijving "dont bother with this one" op de template zoals de foto hieronder aangeeft wel klopt, want volgens mij moet hier juist het boutje komen voor de veer van de manuele spanner, dus als je een aanpassing gaat maken van automatisch naar manueel is deze zeker van belang, toch ?

Gr. Drikje S1
met dank aan de foto van Alcester-racing-sevens.