door sjirafje » do nov 13, 2014 12:31 am
Ik heb het systeem inmiddels meerdere malen doorgespoeld. En heb er inmiddels bijna 10 liter koelvloeistof in gekregen, dus ik denk dat dat wel goed zit. Radiateur en beide buizen worden goed warm en ontluchten lijkt goed te zijn gelukt.
De waterpomp is samen met de distributie 20k km geleden vervangen. Ik vermoed dat daarbij ook dat vreemde rubberen voorwerp in het koelsysteem terecht is gekomen. Maar omdat dit inmiddels meer dan twee jaar geleden is gebeurt denk ik niet dat ik hiervoor verhaal kan halen bij de garage. En omdat het nu allemaal lijkt te werken zoals het hoort heb ik ook geen zin om me er druk over te maken.
1999 MG F 
MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen
1984 BMW 318i 