




vandeven schreefColonDenk dat de meesten onder ons het op die manier doen![]()


Los schreefColonLijkt mij ook de beste manier.
Is het misschien mogelijk het logo van onze sponsor te voorzien van een link?




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.