Niks mis met Kraftwerk, qua prijs/kwaliteit, maar om Kraftwerk nu gelijk te gaan stellen met Hazet is wel een paar bruggen te ver. Voor de prijs van een hele set kraftwerk heb jij bij Hazet toch zeker een ratel

Alle gekheid : Ik heb ooit één van de Hazet fabrieken gezien en we hebben Hazet ooit verdeeld... Ik denk niet dat Kraftwerk uit hetzelfde vaatje kwaliteit tapt, maar denk dat het eerder made in Asia is of zo. Vergelijk dus appelen met appelen, je vergelijkt ook geen BMW (om het ook Duits te houden) met een Dacia, waarvan ik niet wil zeggen dat Dacia of Kraftwerk per definitie slecht zou zijn. Het verschil merk je immers pas als je tools bv. dagelijks, dan wel af en toe eens gebruikt.
Kraftwerk is dus ideaal voor de hobbyman of semi professioneel, voor het echte werk (zwaar dagelijks gebruik) heb je echter net iets sterkers en degelijkers nodig en daar komt Hazet dan om de hoek kijken.
Als ik vroeger in de retourbakjes bij de klanten keek, zag ik bij Facom, Beta, bv. een doos vol en bij Hazet bleef dit heel beperkt.
Kraftwerk heb ik in de grotere garages nooit gezien en daar is dus een reden voor.