door Drikje S1 » di okt 14, 2014 12:39 pm
Ik wist het niet, een gevoel bij gaf aan dat ik niet geheel deel uit maakte van het forum, ik voelde mij anders dan andere forumleden, iets ontbrak. Inmiddels ruim vier jaar lid van het forum, ik kreeg geen grip op het ontbrekende, ik hoorde er niet bij, ondanks dat mijn bijdrage aan het forum, mijn inziens goed te noemen is. De personen welke ik tijdens de meetings had ontmoet ook allemaal goed, maar toch … het gevoel bleef... Moet ik dan zaken forceren, moet ik geweld gebruiken, moet ik.... ik weet het niet.
Maar eens is daar het moment, dat gevoel, ja daar komt het, dat zal het moeten zijn, gaat het dan toch gebeuren....
Gisteren vanaf de Ikea Amersfoort de A1 op richting Hilversum, de spanning loopt op, de emotie loopt op en jawel de temperatuur meter loopt op. De motor slaat af, met 80 km/uur de vluchtstrook op, uitrollend kom ik de oprit van een tankstation op en weet de F door te laten rollen naar het parkeerterrein. Het gevoel wordt alsmaar sterker, de emoties zijn bijna niet meer te houden. Snel uit de auto gestapt, kofferbak openen, expansie vat bekijken, en deze was leeg. De emotie bereikt bijna zijn hoogtepunt, het koelwater ondertussen het kookpunt. Snel 2 liter water erbij, motor starten, binnen tien minuten expansie vat weer leeg, olie peil controleren, deze was flink gestegen, al het koelwater in het carter.
Nu heb ik het gevoel, ik sta bijna te janken van emotie, nu hoor ik erbij, nu mag ik werkelijk meepraten, nu hoor ik bij de echte F rijders, eindelijk een HGF.
De F mocht uiteindelijk op de oprij wagen terug naar huis.
Gr. Drikje S1
Laatst bijgewerkt door 1 op
Drikje S1, in totaal 0 keer bewerkt.
Honda NSC50R scooter
Lotus Elise S1 bj. 06-1996. chassis nummer 21.