Ik heb op mijn mgf vvc een mls koppakking in combinatie met de shim die er bij zat geplaatst. alleen nu heb ik alles er op gezet en aangesloten, na het bij vullen van de koelvloeistof zag ik de volgende ochtend dat aan mijn olie filter een druppel koelvloeistof hing. nou ben ik gaan voelen aan de kop en voel ik op het randje (uitlaat zijde, rechterkant) waar de nieuwe koppakking zit nattigheid. ik heb een nacht lang een bakje eronder gezet en de volgende ochtend lagen er 2 druppeltjes in.

Ik heb de kopbouten aangedraaid volgens de procedure.
20nm - 180graden - 180graden
de motor heeft nog niet gelopen sinds de vervanging, want ik durf het niet aan.
iemand enig advies?
ik las trouwens ergens dat de shim zich vast hecht aan de kop, weet niet of dat het misschien kan zijn. en kan het kwaad om de kop los te halen en dan opnieuw vast te zetten?





Shims = liners 1mm = 0,1mm krukaslager = olie ladder 

