








ErikB schreefColonUit een eerdere discussie hier op het forum (IIRC) zijn smallere banden voor de winter achterhaald.
Verder komt de Trophy standaard met 195 vooraan op z'n 16" velgen, dus zou het niet te veel mogen 'trekken'.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.