dop expansievat mgf
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    dop expansievat mgf

    door gino66 » ma jul 28, 2014 1:57 am

    hallo

    kan ik deze gebruiken voor me mgf http://www.ebay.ie/itm/New-MGF-Expansio ... 3a884615f5
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: dop expansievat mgf

    door gille » ma jul 28, 2014 6:37 pm

    asek de titl lees zou'k zegge van wel
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    Re: dop expansievat mgf

    door crazywolf » ma jul 28, 2014 7:29 pm

    Bizar ding? ??

    Waarom niet gewoon een orginele? Zijn ook niet duur :applaus:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: dop expansievat mgf

    door gino66 » ma jul 28, 2014 8:06 pm

    Vandaar ik het ook me afvraag , een ding dit is niet dezelfde dop die in me mg f zit :lol:
    waar zou ik het dan best kunnen bestellen,
    ook zie ik tot nu toe 66 lezers maar 2 die duidelijk antw geven op me vraag :lol:
    Laatst bijgewerkt door 1 op gino66, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: dop expansievat mgf

    door gille » do jul 31, 2014 10:55 pm

    zal zijn omdat de andere 64 het niet helemaal begrijpen,
    ik moest ook 4x lezen :whistle)

    bestellen kan ook hier:
    http://www.limora.com/nl/english-cars/m ... p.html?p=3
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Avatar gebruiker
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

    Re: dop expansievat mgf

    door Superboer » zo aug 10, 2014 5:43 pm

    Een paar weken geleden heb ik hier nog een dop gekocht.
    http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... OC:NL:3160
    MGF British Racing Green - 1999
    MGF Silver 2001 (Sold in 2011)
    Audi A4 Avant - 2017

    Wi-j komt altied weer terug!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    dop expansievat mgf

    door Sander » zo aug 10, 2014 9:50 pm

    Ik reageer nooit op mensen die "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Ik zal eens een uitzondering maken.

    Ik heb me ook eens zo'n zelfde dop voor me mgf gekocht maar die hield na een paar maanden zijn druk niet meer. Ik heb me daar namelijk een tester voor gebouwd. Wil niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn maar voor me Lotus gebruik ik alleen nog maar de originele Rover doppen.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: dop expansievat mgf

    door RemcovanKuilenburg » ma aug 11, 2014 12:06 am

    :applaus:

    Toch lastig. Zelfde als een zin met een hoofdletter beginnen en met een punt eindigen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Gydotron
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 359
    GeregistreerdCOLON vr apr 06, 2012 4:55 pm
    WoonplaatsCOLON Wijnegem
    CONTACTCOLON

    Re: dop expansievat mgf

    door Gydotron » ma aug 11, 2014 7:59 am

    Is dat nu echt nodig. Iemand die misschien niet goed taalvaardig is ?

    Guido
    MGF
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: dop expansievat mgf

    door Sander » ma aug 11, 2014 10:32 am

    Gydotron schreefColonIs dat nu echt nodig. Iemand die misschien niet goed taalvaardig is ?

    Guido


    "Me" gebruik heeft volgens niks met taalvaardigheid te maken voor zover mijn kennis gaat. Dat is gewoon "Gers Pardoel" taal. Als Gino de rest van het forum mag prikken met "ook zie ik tot nu toe 66 lezers maar 2 die duidelijk antw geven op me vraag :lol:" mag ik zeker wel terug prikken toch ?

    Als Gino het vervelend vind mag hij altijd een PB sturen en pas ik het aan. Het niet mijn bedoeling om iemand te kleineren of weg te jagen. Wel om iemand te triggeren om voortaan zijn vraag anders te formuleren wat tot iets wat een beter resultaat op zal leveren.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Los
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 320
    GeregistreerdCOLON di sep 04, 2012 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt

    Re: dop expansievat mgf

    door Los » ma aug 11, 2014 2:51 pm

    Gerwin (Gers) Pardoel (Nijmegen, 12 mei 1981) is een Nederlands rapper. Hij werd in 2009 in Nederland en Vlaanderen bekend vanwege zijn succesvolle samenwerking met The Opposites op de single Broodje Bakpao. Pardoels debuutalbum Deze wereld is van jou werd uitgebracht in november 2011 en haalde platina op 28 mei 2012. Pardoel is het meest bekend geworden door zijn nummer 1-hit Ik neem je mee.

    Ken hem niet vanwege zijn taalgebruik, maar ik kan me vergissen.
    MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite
    Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008 Santorini Black

    4frF
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: dop expansievat mgf

    door Bruno » di aug 19, 2014 9:30 pm

    Ik snap de frustratie hierin en volg Sander. Ook ik erger me soms mateloos aan het taalgebruik hier. Gelukkig is het geen "Tien voor taal" en moeten we schrijffouten over het hoofd durven zien, opdat mensen zich niet geremd voelen te posten. Systematische SMS taal en de "Gers Pardoel"-taal zoals Sander het zo plastisch omschrijft lees ik dan weer liever niet. Hier mag mijns inziens dan ook een vriendelijke opmerking over worden gemaakt, met de vraag dit achterwege te laten. Echter het is off topic, en daarenboven is "Gino vind" met "dt".... :lol: :lol: :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: dop expansievat mgf

    door Coen » wo aug 20, 2014 1:15 pm

    Laatst bijgewerkt door 2 op Coen, in totaal 0 keer bewerkt.
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Los
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 320
    GeregistreerdCOLON di sep 04, 2012 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt

    Re: dop expansievat mgf

    door Los » wo aug 20, 2014 1:24 pm

    Helemaal mee eens Bruno.
    Om weer on topic te komen, ik heb een dop voor het expansievat besteld bij mijn garage in Bergeijk en keurig een dop gekregen voor 9,16. Ziet er uit als een originele en werkt als een originele.
    Waarom dan zo veel moeite doen om een dop te zoeken en bestellen aan de andere kant van die plas water.
    MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite
    Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008 Santorini Black

    4frF
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: dop expansievat mgf

    door gino66 » wo aug 20, 2014 7:07 pm

    is het hier een school waar men de fouten van een andere verbeterd , wel ik dacht dat het hier wel gaat om mgf wagens ,
    zo bekijk ik het , het zijn altijd dezelfde die hier iets posten , waar zijn dan de andere die met een mgf rijden , mss schrijven ze ook wel eens fouten lol

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten