Gydotron schreefColonIs dat nu echt nodig. Iemand die misschien niet goed taalvaardig is ?
Guido
"Me" gebruik heeft volgens niks met taalvaardigheid te maken voor zover mijn kennis gaat. Dat is gewoon "Gers Pardoel" taal. Als Gino de rest van het forum mag prikken met "ook zie ik tot nu toe 66 lezers maar 2 die duidelijk antw geven op me vraag

" mag ik zeker wel terug prikken toch ?
Als Gino het vervelend vind mag hij altijd een PB sturen en pas ik het aan. Het niet mijn bedoeling om iemand te kleineren of weg te jagen. Wel om iemand te triggeren om voortaan zijn vraag anders te formuleren wat tot iets wat een beter resultaat op zal leveren.