Vandaag thuis gekomen en de schade eens goed bekeken.
- Voor bumper ± 20 cm vertikaal gescheur, dus ook lak beschadigd. Volgens schade bedrijf waarschijnlijk nieuwe bumper. (Wie heeft nog er nog een liggen? (TF met mistlampen))
- Seat lip licht beschadigd.
- Achterbumper ontzet aan linkerzijde en aan rechterzijde bevestigingsschroef uit gebroken. Torx van bunper lnks staat helemaal scheef en krijg ik niet los. Heeft iemand een haakse slagschroefsleutel liggen, te leeg om om de bout los te krijgen ter plekke? (Vandaag akvast ingespoten met WD40, Morgen weer verder)
Al met al de eerste opgave ± € 700,- schade.
Onderstaand een url met de locatie en hoogteprofiel:
http://www.brytonsport.com/mapTrackView?id=6007475Het gaat om de bocht naar rechts (van boven naar beneden), verval van ± 10 m in de bocht, het gebeurde ongeveer midden in de bocht. Even onderstuur en het was gebeurt. Vraag me niet naar details. Wat ik wel/niet heb gedaan. Meestal reageer je op de automatische piloot.
Wat ik wel weet;
- Onderstuur in bocht, Niet extra ingestuurd;
- Weer grip. achterkant breekt uit naar links spin ± 135 gr.;
- Met linksvoor raak ik net het bermpaaltje van de rechter weghelft, spin 180 achteruit;
- Vervolgens sta ik met de achterkant in de rechterberm, haaks op de weg. De achterbumper heeft de oplopende berm geraakt. In eerste instantie dacht ik alleen te zien dat de achterbumper rechts was losgeschoten. !@#$