Thomas schreefColonIs de 160 niet standaard verlaagd vergelijkbaar met de F Trophy?
Je zou dan de waardes van de 160 kunnen nemen.
Thomas
De 160 is standaard niet verlaagd, kameraad heeft deze en dit is een jeep tegenover mijn trophy


Thomas schreefColonIs de 160 niet standaard verlaagd vergelijkbaar met de F Trophy?
Je zou dan de waardes van de 160 kunnen nemen.
Thomas


crazywolf schreefColonThomas schreefColonIs de 160 niet standaard verlaagd vergelijkbaar met de F Trophy?
Je zou dan de waardes van de 160 kunnen nemen.
Thomas
De 160 is standaard niet verlaagd, kameraad heeft deze en dit is een jeep tegenover mijn trophy




amnon schreefColoncrazywolf schreefColonThomas schreefColonIs de 160 niet standaard verlaagd vergelijkbaar met de F Trophy?
Je zou dan de waardes van de 160 kunnen nemen.
Thomas
De 160 is standaard niet verlaagd, kameraad heeft deze en dit is een jeep tegenover mijn trophy
Echt wel is de Trophy standaard lager dan de F...![]()
Je kan hem nog steeds te hoog oppompen, maar dat is een ander verhaal.


ttdesign6 schreefColonEr is veel losgeweest waaronder ook de spoorstangen. De boel zit perfect vast en de auto is 2x uitgelijnd. Dan vermoed ik toch dat de wagen terug omlaag moet gaan.




ttdesign6 schreefColonGoede tip, ik heb bij GAZ ook nog even waardes opgevraagd. Speling in rubbers of lagers zou wel vreemd zijn. De auto kwam binnen perfect rijdend en ging naar buiten als een boot in zware deining.



schrokke schreefColonOf kunnen de dempers het nog wel aan?
Hoe lager je een veer kiest hoe stugger die is. Als een verlagingsveer van 30mm neemt, verkort je ook de veerweg met 30mm. Dus moet die veer veel harder zijn om op een hobbel minder in te veren tov een hogere veer.
Als je nu veren plaatst die 40mm verlagen en je gaat dan door middel van een schroefset deze veren nog eens extra opspannen om maar 30mm te verlagen, worden de veren zo hard dat de dempers het niet meer aankunnen.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.