Tip dat bouten graag afbreken klopt dus wel. Eerste bout die ik los wil draaien breekt gelijk af
Ik heb een set nieuwe bouten besteld ( hogere kwaliteit ), alvorens ik verder ga
De kwaliteit van de bouten schijnt niet zo hoogwaardig te zijn. Daarbij zijn ze met borgvloeistof af fabriek gemonteerd. Dit in combinatie met roestvorming zijn ze dus toch wel moeilijk los te krijgen

Je kan ze ook niet inspuiten, want je komt niet bij de schroefdraad
Het vernieuwen van de draagarm is overigens verder geen probleem, want ik heb hem nu dus al één keer gedemonteerd ( op die ene bout na ! ) en weer terug geplaatst zodat ik kan rijden

Nu even op de bouten wachten en het is zo gefikst als er niet te veel bouten afbreken, want het uitboren neemt natuurlijk wel wat meer tijd in beslag.