wat me onrustig maakte ,was het aan slaan van de ventilator bij de zijdelingse lucht happers ventilator bij het motor compartiment. bij dit weer bij stad verkeer
temp meter blijft wel in het midden ,koelmiddel op pijl
maar eens gekeken voor aan bij de ventilator ,WAT ZAG IK DAAR
( ik heb men mgf nog maar 1 week ) de kabel van de koel fan
ging los ,stekker er uit now die komt er volgens mij niet van zelf uit??
probleem ; stekker er in motor laten lopen ventilator slaat gelijk aan met koude radiator
contact uit een ventilator blijft 5 sec door draaien en slaat dan af
contact aan ,blijft af en slaat niet aan
starten motor gelijk weer aan slaan .....
weet iemand waar de storing kan zitten
een voeler
de welke 
of is het via de E C M sturing
???dus een slimme heeft volgens mijn bescheiden mening het blijven draaien van de fan
hier mee willen oplossen door de stekker er uit te halen
dan zijn het naderhand weer slechte blokjes als ze HGF hebben
Gelukkig op gemerkt denk ik
!! 


