





Thomas schreefColonDe geur van een föhn doet mij ook denken aan een verbrande koppeling.








Emile schreefColonstukje plastic op de uitlaat?
ttdesign6 schreefColonIk heb vandaag even goed onder de auto kunnen kijken en het lijkt erop dat iets van plastic (niets van de auto) de uitlaat heeft geraakt. Er hangen vastgekoekte zwarte druppels onder die denk ik de geur veroorzaken. Aan de auto is verder niets te merken. Remt perfect, loopt niet aan, vloeistoffen oke, temperatuur ook.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.