



mailman schreefColon. Niet echt een top-ontwerp....

gille schreefColonmailman schreefColon. Niet echt een top-ontwerp....
ja mailman maar...
als jij enkele jaren geleden niet alleen de weerstanden vervangen had maar ook gelijk de ventilator een beetje zuiver gemaakt en gesmeerd had zou het nu niet gebeurd zijn he..
maw had toen de oorzaak maar gelijk mee aangepakt.(ventilator draaide toen als meer als 10 jaar he.)![]()
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.