hubertschilder schreefColonHet is vooral als er een klein beetje spoorvorming is, bij een perfect glad wegdek lijkt het er niet te zijn.
Gelukkig heb ik op het circuit nog nooit spoorvorming gezien


hubertschilder schreefColonHet is vooral als er een klein beetje spoorvorming is, bij een perfect glad wegdek lijkt het er niet te zijn.









hubertschilder schreefColonDus DS2's niet mengen met een ander type band, want dat rijd echt gevaarlijk.





Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.