Hi,
Tx!
Ja, het zijn volgens mij de originele achterlichten die zijn gespoten. In ieder geval geen "Lexus" lampen. En als ik langs de lamp kijk dan lijkt er wat spuiteffect in te zitten.
Dan is het even de vraag of ik de unit volledig "blank" moet polijsten of dat ik alleen de krassen eruit moet polijsten en dan moet bijwerken. Misschien een noob vraag maar ik heb dit nog nooit gedaan

En is
dit de spuitbus die je bedoelt?
Greetz
Jan
edit:
Dit vond ik op tuninggids.nl. Is dit de werkwijze? Dan snap ik wel dat het smoke-effect verdwijnt

1. Maak je lampen brandschoon. Optimaal: wassen én kleien.
2. Plak de gedeelten rond de koplamp af met schilderstape.
3. Neem een excentrische of rotary poetsmachine en plaats er schuurpapier met een grove korrel op. Heb je een compleet polijstsetje, zoals bijvoorbeeld de 3M set? Zet dan het bijgeleverde steuntje op je boormachine (1200-1600 toeren) en begin met p500 (grof).
4. Maak schoon en vervolg met een minder grof schuurpapier (p800), tot alle krasjes van het grofste schuren verdwenen zijn.
5. Maak schoon en vervolg met het fijnste schuurpapier (p3000). Ga weer door tot alle krasjes verdwenen zijn.
6. Polijst je koplamp met een polijstmiddel (bijvoorbeeld 3M Rubbing Compound).
7. Bewonder het eindresultaat!
Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)
ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk
If it don't fit use a hammer!