door amnon » za apr 12, 2014 10:53 pm
Mja, op zich wel, maar ik wilde toch dichter bij de voorgeschreven specs van MG blijven vanwege dat de viscositeit nogal belangrijk schijnt te zijn voor de VVC en hoe de ECU ingesteld is met de veronderstelde 10W40.
Voor een minder lawaaierige motor hoefde ik het ook niet te doen, de mijne is echt stil met 40 of 60, maakte niet uit. Was bang na een jaartje met 60 gereden te hebben de motor met 40 wat meer herrie zou kunnen gaan maken (of de VVC), maar niets van dat al gelukkig.
Ik ben altijd heel tevreden geweest over Magnatec en dat is een eenmaal een half syntheet.
Zou een full syntheet eerder in een TF gooien dan in een F.
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2