Gekkie25 schreefColonHij zit nu in de deur en krijg er niet uit ook niet met hand
best inderdaad gewoon ff de schakelaar van de andere deur proberen. stekkers omwisselen dus.
als het dat is heb ik hier nog wel een schakelaar liggen dacht ik.
als het dan nog niet gaat... zal de deurbekleding eraf moeten en kan je best eerst gaan meten om de motor zelf, weet je gelijk als de bekabeling ok is, (en je mechanisme dus naar de kl** is.
ik heb mij laatst een nieuw mechanisme geplaatst, is niet zo moeilijk, maar wel rommelen in beperkte ruimte.
met de nodige krassen op je handen tot gevolg.