Ik heb al eens wat rond gesurft maar hier is niet al te veel over te vinden.
Verder zijn de meningen verdeeld Wel op steunen, niet op steunen, alle vloeistoffen aftappen of niet. WD40 in de cilinders spuiten
uitlaat dicht tapen etc.Is het uberhaubt wel te doen of is verkopen de beste oplossing.



VS oftewel USA








