Ik heb al even rond gezocht maar ik vind niet precies het antwoord dat ik zoek. Bij deze dus,
Ik sta op het punt een TF te kopen die hier in NL staat op Brits kenteken. De auto wordt hierna keurig omgebouwd tot LHD en ik wil hem helemaal opknappen om het daarna te verkopen (deze keer echt
Nu de vraag. Als ik hem koop wordt hij direct naar de garage gebracht voor de ombouw. Moet ik de auto dan toch al invoeren of kan ik ook wachten tot hij klaar is en dan pas invoeren?
Ik hoop dat jullie me even kunnen helpen. Bedankt!



