



Sjonnie schreefColonIk heb daar een paar maanden geleden een draadje voor gestart. Uiteindelijk heb ik de auto goed schoongemaakt, de accu er uit gehaald en een vochtvreter in het interieur gezet. Tot nu toe gaat dat goed.

MGFzilver schreefColonEr wordt geen wegenbelasting betaald over de auto dus even gaan rijden kan niet!

Coen schreefColonIk heb ook wel eens gezien dat iemand een ijzeren plaat had gemaakt die rechtop op een voet staat. Vervolgens zitten er bovenaan de plaat 4 gaten waar de bouten doorheen gaan. Zo kun je je auto stallen zonder de banden eronder.


brusten schreefColon:lol:![]()
en dit op een Hummer
gille schreefColonbrusten schreefColon:lol:![]()
en dit op een Hummer
ja, hij had op z'n f geprobeerd maar de wielen kwamen boven z'n dak uit
[/quote]


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.