door hubertschilder » ma feb 03, 2014 2:05 pm
Ik heb ook last van een zoekende neus als ik boven de 130 kom.
Ik heb net Toyo's als achterbanden genomen (16") en ook de auto op hoogte gezet.
Hiervoor had ik er geen last van (Goodyear F1 DS2)
Voor de zekerheid de boel laten uitlijnen, maar dat was niet nodig.
Wat mij opvalt is wel dat als ik de auto op hoogte zet, dat vooral de neus omhoog gaat. Juist dan met hoge snelheden kan dat denk ik een probleem worden met de druk op de voorbanden.
Ik heb daarna de auto weer wat laten zakken, 3 vinger topjes passen er nu tussen, ongeveer 28bar.
Het is nu al een stuk verbeterd, maar nog niet over. Misschien ga ik nog wat aflaten, maar uiteindelijk gaat dat ook vanzelf.
Het is vooral als er een klein beetje spoorvorming is, bij een perfect glad wegdek lijkt het er niet te zijn.
MGF Trophy 160, nr 17/55, Trophy Black
Cold airfeed, Custom IAT sensor, ZandF stage1&2, Flowed head, Race camshaft