IN mijn MG-F is een Trophy blok ingebouwd. Wat er gebeurde na 5km is dat het lampje van de stuurbekrachtiging ging branden en vanaf toen de bekrachtiging niet meer werkte.
Iemand een idee waar ik het probleem kan gaan zoeken? De eerste paar minuten deed hij het dus wel...
Verder brand het SRS lampje. Is natuurlijk ook niet de bedoeling. Niet een kwestie van een kabel die los is ofzo?
Uit laten voeren bij Jelle, maar die reageert natuurlijk niet meer op mijn vragen/eisen


