door Bruce » di dec 24, 2013 8:16 am
Absoluut een auto met potentie, geen slecht idee om aan Jan (Ghostrider) te vragen met welke km stand hij hem van de hand deed. Auto heeft na hij hem verkocht heel lang (jaar of twee) te koop\stil gestaan.
Neem Sander's verhaal ter harte! er zit nog heel veel werk in deze auto, wil je hem echt snel maken.. is dat niet je plan ga dan gewoon voor een VVC. Deze F zou denk ik tussen de 175 en 200 pk moeten kunnen halen, als je de Emerald door Dave Walker laat doen.
Let op, als er iets met deze auto is, HGF bijvoorbeeld, dan kan je lokale garage deze niet herstellen, enige die naar mijn weten de nokkenassen kan timen is Sander.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping