(ik doe me slaapkamerdeur open en ik ben op me werk)
Wat voor werk doe je dan op de gang\overloop?
Pete schreef:
Als ik de sneeuw foto's van Meddo zo bekijk is een 4x4 ook geen slechte keuze
Ik snap mm nie? welke foto's?

(ik doe me slaapkamerdeur open en ik ben op me werk)
Als ik de sneeuw foto's van Meddo zo bekijk is een 4x4 ook geen slechte keuze


stevoo schreefColonhij kon me ook een klapper tonen waar alle rekeningen en zo in zaten wat er allemaal aan gebeurt was. Heb alleen geen tijd genomen om dat door te spitten maar dat kan nog wel tijdens de proef rit.




stevoo schreefColon
MAAR WEL KICKUH DIE ACHTERWIEL AANDRIJVING BTW!!!! helemaal geweldig. haaks de bocht om en gas dr op!! super!!

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.