



Bruno schreefColonen zijn de bougiekabels ook vervangen, en de rotorarm.
Zo ja, is een sessie aan de T4 een goed idee, om te weten te komen welke sensor de oorzaak is. Eerst echter zou ik kabels en rotorarm (of zelfs rotorkap) checken, en alle stekkers even inspuiten met contactreiniger.

Mellanie schreefColonErikB schreefColonEen vraag die daaraan gekoppeld is: slaapt de auto buiten ?
De auto slaapt van 17.30 uur tot ongeveer 08.30 uur binnen in een garage waar het meestal 18 gr is.


??????? 

Remieme schreefColonVandaag contact gehad met garage. Mijn MGF loopt intussen weer![]()
Bobine vervangen, echter vonk nog wat zwakjes. Vervolgens Rotor vervangen, wat al een goede vonk opleverde. Ook de accu is vervangen, omdat deze te zwak werd. Leverde 11.7 volt en na 3x starten leeg. Ga de MG maandag ophalen en hopelijk is alles inderdaad weer in orde.



Remieme schreefColonMisschien wel een goede topic; goede en betrouwbare MG garages in Nederland en België
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.