ik ook niet. Rij nu 2 weken rond in een Peugeot 107 en moet nog 2 weken in deze opgevoerde scootmobiel verder. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben en de F van stal kan halen.
MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008Santorini Black
Ja die wil ik nog een keer erg graag proberen maar ik vraag mij af of het een auto is waar ik echt enthousiast van ga worden. Gisteren was ik op de IAA in Frankfurt en na een lange praat over de 4C is het uitgerold op een proefrit (gewoon in NL binnenkort). Ben benieuwd!