Je hebt wel goede FM-transmitters, maar dat is alleen leuk als je naar muziek wilt luisteren vanaf een apparaat dat je niet op je originele radio kan aansluiten. Een apparaat dat direct in de aanstekerplug gaat is geen aanrader. Het zit in de weg, ziet er niet uit en de mp3 spelers die ingebouwd zitten zijn ronduit bagger.
Kies een los apparaatje met accu/batterij. De goedkope dingen op Ebay zijn alleen lang niet allemaal geschikt. Hun signaal sterkte is erg slecht, dus overstemd dan de andere zenders slecht en je hebt een boel ruis. Er zitten echter goede tussen, dus zoek reviews op het web. (Had een mp4 speler van Onda met ingebouwde transmitter, die was erg goed maar zo konden dus ook je "buren" meeluisteren.)
Zoals hier ook al geroepen, een carkit functie heeft nauwelijks zin in een F of TF.
Resumerend zou ik overigens gewoon een goede nieuwe radio kopen. De standaard Blaupunkt radio is niet erg best. Koop een goede met USB aansluiting. Die dingen kosten maximaal 70-80 euro en dan heb je sowieso vaak al bluetooth.
Ga wel voor een goed merk. Ik raad je een JVC aan. Wat mij betreft het beste qua klank en je hebt een zelf instelbare 3-bands EQ waarvan je per band een frequentie kan kiezen. Maakt de radio net dat beetje beter instelbaar op je speaker set
