nu valt mij op dat bij iets sneller rijden (zeg maar 150+) na een korte periode het olie lampje gaat flikkeren, en na 'n tijdje komt er 'n raar ratelend geluid van achter mijn rug vandaan?ik zou bijna zeggen dat de olie op een al andere manier niet meer kan smeren, te dun word door de warmte?
(de meter stond op ong. 130°)
iemand die dit meegemaakt heeft en-of een goed remedie heeft om dit op te lossen?




