



Ultimate schreefColonWat is de afstand van wielhart tot wielkas?

Sergiosios schreefColonMag ik vragen hoeveel bij jou de juiste spanning is?


remcow schreefColonVeerbol membraam intern lek, ipv stikstof zullen deze nu gevuld zijn hydrolastische vloeistof.. de verende werking word door de stikstof geregeld.. aangezien vloeistof niet samendrukbaar is, verklaart dit de enorm stugge vering.




ttdesign6 schreefColonEn wat bedoel je precies met stuiteren? Je zegt dat je de auto net hebt aangeschaft, ik vond toen ook dat de auto stuiterde door de stugge vering. Heel veel induwen van de vering is er sowieso niet. Als alles in orde lijkt te zijn en de auto staat ook nog eens op de goede hoogte en rijdt verder prima/doet niet gek, dan lijkt het mij een kwestie van wennen aan deze vering.


amnon schreefColonDat is juist zo lastig omdat ze verbonden zijn met de andere veerbol aan de voor of achterkant... Maar ik herken dit van Hubert en daar was er ook één bol (voor) stuk intern. Je kon hem keurig op hoogte pompen, maar vering was er niet en ook geen lekkage zichbaar. Je kon vooral merken wat je aan vering gemist had toien de neiwue bol er in zat...
Mogelijk kun je het horen door op de bovenkant van de veerbol te tikken met een hard voorwerp. Dan klinkt er mogelijk één "voller/massiever" dan een andere.
Vroeg of laat gaan ze een keer stuk, of intern of extern, met zichbare lekkage ten gevolg.


Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.