@Danny, Ik rij pas sinds 3 jaar een F en ja het is nog steeds mijn eerste. Ik kom dus ook pas kijken ten opzichte van anderen hier op dit forum.
Eigenlijk heb ik de auto voor mijn vrouw gekocht toen onze dochter onze MX5 "plette".
Ze zag hem staan en wou hem perse hebben, ik heb nog geprobeerd haar op andere gedachten te brengen omdat ik slechte ervaringen had met een Rover 3500 vandenplas die wij jaren daarvoor hadden gereden.
Het F virus had mij snel te pakken en nu rijdt zij in mijn auto en ik in de hare.
Om terug te komen op je olietemp. Als je deze wat hoger wil hebben wil ik wel even in je F rijden
10W40 is prima heb ik ook, bij mij zit synthetische olie in maar dat heeft mijn garage bij de laatste beurt gedaan.