Nu komt de vraag boven borrelen:
Wie van ons heeft hier oren naar?
Ik in ieder geval wel. Mits er een interesante prijs afgesproken kan worden natuurlijk.
Danny en ik wachten met smart op jullie reacties.








The_Ripper schreefColonIk heb alleen enkele plaatdelen en stukken van de auto (dorpel etc), aangezien mijn hele voorkant enkele jaren geleden al compleet gedaan is... Als dit ook mogelijk is, graag!







Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.