door lucas » wo dec 21, 2005 10:11 pm
Stef,
mijn MGF handleiding vermeldt het volgende :
steek de contactsleutel in het slot van het bestuurdersportier.
Draai de sleutel naar de VERGRENDELSTAND en laat de sleutel los.
Draai de sleutel het vereiste aantal keren naar de ONTGRENDELSTAND (naar rechts draaien)om het 1ste cijfer van uw code in te voeren (is het 1ste cijfer van je code een 2, dan moet de sleutel 2 keer naar de ontgrendelstand worden gedraaid)
Draai de sleutel het vereiste aantal keren naar de VERGRENDELSTAND om het 2de cijfer van je code in te voeren. (= naar links draaien)
Draai de sleutel vervolgens het aantal keren naar de ONTGRENDELSTAND om je 3de cijfer van de code in te voeren en tenslotte draai de sleutel het aantal keren naar de VERGRENDELSTAND om het 4de cijfer van je code in te voeren.
Draai dan de sleutel nog éénmaal naar de ONTGRENDELSTAND om het bestuurdersportier te ontgrendelen.
Als de correcte code is ingevoerd, zal het waarschuwingslampje voor de diefstalbeveiliging niet langer knipperen. De motor kan nu gestart worden.
Als je per vergissing een foute code heb ingevoerd, dien je het portier te openen en terug te sluiten(hierdoor wordt de fout geannuleerd) en kan je opnieuw de juiste code invoeren.
Stel dat je 3 keer een fout zou maken bij het invoeren van de code, dan zal het systeem 10 minuten lang geblokkeerd zijn. Gedurende die periode kan je geen enkele code invoeren en dien je te wachten.
Nota : als de sleutel-toegangscode wordt gebruikt, dan wordt de motor-immobilisator buiten werking gesteld. Die blijft buiten werking tot de auto de volgende keer met de afstandsbediening wordt afgesloten.
Oef , lange tekst.... en nu proberen maar... en veel succes.
mvg
lucas