BUTTON_POST_REPLY 37 berichten
winddeflector
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: winddeflector

    door D.B.C. » wo mei 15, 2013 6:54 pm

    Ben benieuwd, wat voor rolbeugels heb je?
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: winddeflector

    door brusten » wo mei 15, 2013 7:13 pm

    hahahhaha Davy wat je me vraagt,ben al blij dat ik de benzinedop vond,lol.ik ken werkelijk nog niets van deze wagen.alles is nieuw voor,eerste cabrio.reed tot een tijdje terug altijd met de motor maar dat deel van m'n leven is voorbij. nu is het de MGf.heb hier al zoveel gelezen over van alles en nog wat om vb wegligging te verbeteren maar ik moet alles opzoeken. :lol: ik zoek het wel uit,danny
  • metjel
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 52
    GeregistreerdCOLON ma nov 07, 2011 10:21 am

    Re: winddeflector

    door metjel » wo mei 22, 2013 1:11 pm

    Ik heb dezelfde kunstof windvanger besteld en binnen 2 minuten gemonteerd :!:
    Zo zie je maar dat smaken verschillen :wink:
    Wanneer je namelijk de blanke neemt valt hij bijna helemaal niet op, misschien iets meer wind dan het net, maar de unieke lijn van de MGF/TF thumbsup wordt niet meer verstoord door die lelijke vliegen vanger :no:
    De MG sticker wel of niet monteren is ook een kwestie van smaak, want dan valt hij weer meer op :wink:
  • metjel
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 52
    GeregistreerdCOLON ma nov 07, 2011 10:21 am

    Re: winddeflector

    door metjel » zo jun 09, 2013 12:46 pm

    Hoi Danny,

    Je vroeg naar overmatig trillen en kraken van dit scherm. Op de binnenwegen max. 80km/h merk ik er helemaal niets van. Op de autosnelweg bij hogere snelheid, 100km/h en meer, trilt het scherm wel, maar niet hinderlijk of krakende geluiden.
    Ik weet niet of die rolbeugels bij jou en dat je eraan gevijlt hebt invloed heeft :wink:
    Ik weet ook niet of je hem hetzelfde gemonteerd hebt. Ik stuur je een foto mee van mijn scherm zonder de afdekhoes.

    Heel veel zonnige MG tourkes allemaal, want de zomer komt eraan :applaus:

    Groetjes Jel. thumbsup

    Afbeelding
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: winddeflector

    door brusten » zo jun 09, 2013 2:51 pm

    ok bedankt Jel
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: winddeflector

    door gille » zo jun 09, 2013 10:36 pm

    ik heb er hier nog wel eentje liggen in nieuwe staat.
    kan je hebben voor 100€
    groeten gille
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: winddeflector

    door gille » zo jun 09, 2013 10:44 pm

    Carl schreefColon
    ttdesign6 schreefColonKlein gaatje erin dus er kan al aardig wat van de prijs af. Zelf even het gaas vervangen en hij is nieuw. :wink:

    Waar vindt je dat gaas ?

    carl..
    ik heb ooit eens ergens op een forum (mgf forum) Engels, Duits of Frans weet ik niet meer gelezen dat
    de gaas die optimaal is voor de windvangers zo te krijgen is bij elke Ikea.
    ik heb het toen ook een online opgezocht en deze is daar inderdaad.(heeft een fijnere gaas als de deze
    die je in de doe het zelf gaat vinden, en er waren diverse kleuren te krijgen.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
BUTTON_POST_REPLY 37 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten