Vanaf de Zuid-Limburg rit koelvloeistof verlies. Geen zichtbare lekkage, temperatuur van water en olie normaal, oliepeil niet veranderd, nieuwe dop op reservoir en toch wekelijks koelvloeistof bijvullen. Iemand ervaring hiermee?
Een soort van hgf ? waardoor het koelwater in bij de uitlaatgassen terecht komt en zo mee naar buiten geblazen wordt. als ik het mij goed herinner heb ik eens ergens zo iets gelezen. maar de specialisten zullen wel correct reageren.
mg f Trophy 160 2001 83.000km. emgeeke voor als het nat mag zijn. ford C max voor het winkelen