
ErikB schreefColonIk ken Dieter en Rosi wel wat beter, dus ik ga toch maar eens contact opnemen.

ErikB schreefColonIk ken Dieter en Rosi wel wat beter, dus ik ga toch maar eens contact opnemen.

Bruce schreefColonErikB schreefColonIk ken Dieter en Rosi wel wat beter, dus ik ga toch maar eens contact opnemen.
Misschien even Contact opnemen met Ad om te vragen wat er aan de hand is en of contact wel gewenst is?

quinternet schreefColonEén van Waeco.... Bij de Conrad gekocht.... Zeer interessante prijs/kwaliteit. En nee.. Ik heb géén aandelen Conrad. Hahaha!
De bediening heb ik net boven de sigaretten aansteker op de middenconsole gemonteerd zodat ie lekker binnen handbereik ligt.
Succes! En vragen? Stellen!

tibas schreefColonquinternet schreefColonEén van Waeco.... Bij de Conrad gekocht.... Zeer interessante prijs/kwaliteit. En nee.. Ik heb géén aandelen Conrad. Hahaha!
De bediening heb ik net boven de sigaretten aansteker op de middenconsole gemonteerd zodat ie lekker binnen handbereik ligt.
Succes! En vragen? Stellen!
Hoe sluit je het vacuum gedeelte aan?
Foto?

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.