Toen de ECU werd uitgelezen was ik er zelf niet bij omdat ik moest werken. Maar de temperatuur was normaal werd mij verteld.
Inderdaad 800 Ohm gemeten bij de oude sensor. Dit staat gelijk aan ongeveer 20grade

Vervolgens heb ik hierna nog de zekering van de under bonnet cooling fan gezocht. Toen ik deze even later vond bleek deze kapot te zijn.

Om zeker ervan te zijn dat hij niet gelijk weer zou knappen heb ik de moter laten draaien tot dat de front fan aan sprong en een minuut of 2 probleemloos laten lopen.
Bij het laten lopen nog geconstateerd dat als ik gas geef erg veel roet en condens uit mijn uitlaat vliegt. Is dit normaal?

Verder ben ik eens benieuwd of het probleem nu verholpen is en het imens hoge benzine gebruik afneemt.
(Halve tank op 150km is veel te veel.)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2