Vanavond bij het opschakelen naar de 2 bleef het gas opeens een paar seconden hangen waardoor de F dus even uit zijn dak ging. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb een alu gasklep. De enige andere keer dat ik het een beetje gemerkt heb is toen ik een beetje gas gaf en het gas rond de 2000 toeren bleef hangen een paar keer.
Tips zijn meer dan welkom, dankjewel.



Het leek wel gelijk te komen, met het koppelen gaf de auto gas.