Wat ik al had verwacht was afkeur, maar toch op meer onderdelen dan ik had verwacht:
- Ruitenwisserbladen (heb al een nieuwe set liggen)
- Draagarmrubber links boven
- Stuurkogelhoesjes linksvoor en rechtsvoor
- Fuseekogels boven, zowel voor + achter (links en rechts)
- Remschijven achter
- 2x voorbanden
- CO te hoog (met warm rijden misschien goed te krijgen, anders lambda?)
- Linker voorveer is lek (geen afkeur!)
Al met al flink wat, maar wel allemaal in dezelfde hoek qua werk.
Is dit zelf te doen of is er iemand met ervaring die mij ermee wil helpen en waar kan ik de onderdelen het beste zelf bestellen?
Alvast bedankt heren. De zon komt alweer regelmatig dus dit moet snel geklaard worden
Nog een vraagje:
Zijn voorremschijven hetzelfde als de achterremschijven? (MGF uit 97)
Want dan zou ik voor de voorkant evt AP's met schijven halen en de huidige voorschijven naar achter plaasten.





Goeie tip! Zijn van die paarse flesjes die jij bedoeld?
