1. schoonmaken van het lensglas.
2. plaatsen van 4300k Xenon.
Kreeg ik alsnog bij de keuring te horen dat het nu toch wel echt waarschijnlijk de laatste keer was dat ik weer een jaartje verder mag rijden met deze lampen. Toen ben ik dus voor een definitieve fix gegaan, ik had eigenlijk geen zin om de lampen voor compleet nieuwe te vervangen omdat ik toch wel een beetje vind dat icm Xenon het lichtbeeld niet ideaal zal zijn. Maar ik wilde eigenlijk ook niet meer terug naar Halogeen verlichting. Na een kleine zoektocht en 2 avondjes sleutelen zijn onderstaande fotos het resultaat geworden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, persoonlijk vind ik het behoorlijk geslaagd omdat de koplamp opzich toch een beetje de originele uitstraling behoudt.








