Beste liefhebbers,
onlangs viel het me op dat mijn koelvloeistof steeds verder aan het zakken was.
Totdat mijn tankje op een dag helemaal leeg bleek te zijn!
Nu is de auto nagekeken en was de conclusie na lang onder de auto kijken dat de radiator zweet.
Met andere woorden hij lekt dus, nu was het advies om dit even te laten voor wat het is gezien de radiator alleen maar zweet.
Nu schrok ik hier best wel van gezien het koelsysteem toch wel een gevoelig punt is van de auto.
Ook werd er verteld dat er een soort van radiatorstop door het koelwater heen kan worden gegooid die het kleine lekjes hoogstwaarschijnlijk tijdelijk zal dichten.
Nu zint mij de optie om radiatorstop door het koelwater heen te gooien helemaal niet.
Via internet (Ebay) heb ik even rondgekeken naar een nieuwe radiator, en wat schijnt, zo duur zijn ze helemaal niet. Maar of ik wel de goede heb is maar net de vraag. Wie of wie weet waar ik het best een nieuwe radiator kan bestellen?
Ik heb deze gevonden op Ebay.
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-MGTF-RA ... 43abef149c