Na alles te hebben uitgemeten, bobijn alsook kabels ; andere boegies en dergelijke te hebben veranderd, hebben we nog steeds geen vonk.
Tijdens het starten meten we 3a4 volt op de primaire wikkeling van de bobijn.Meten we aan de aansluitfiche van de bobine tussen de positieve en rechtstreeks op chassis , bekomen we wel 12volt
Zou de ecm invloed kunnen hebben op dit probleem???
Weet iemand toevallig de minimumspanning voor de bobijn?(primaire).
Wie kan ons helpen met enige ervaring
Bedankt op voorhand mensen.



