door Carl » di nov 27, 2012 2:18 pm
't was idd spannend, schakelen zonder koppeling gaat wel redelijk goed, maar het vertrek is altijd miserie. (starten in 1e versnelling)
Had de auto op een parkeerterrein niet ver van't bedrijf achtergelaten, want filerijden was totaal niet mogelijk.
Heb net een poging ondernomen om dot4 olie bij te vullen, maar kan totaal geen druk opbouwen met de pedaal. Bovendien blijkt de olie stilaan te verdwijnen, dus ik vermoed een defecte slave cilinder. Ga straks proberen te auto aan m'n garage te krijgen, dan kan ik beter zien of er ergens remolie drupt, want nu in de slijkerige "moes" is het geen optie.
Gelukkig heb ik én een nieuwe slave cilinder én een vervangmastercilinder in stock.
Straks puzzelen, en ook nog m'n jobs afkrijgen, pfffff
Van de mercedes heb ik net offerte binnengekregen : 5800 euro +BTW
De peugeot heeft 100.000 km gedaan met te weinig oliedruk en rammelt verschrikkelijk, dus waarschijnlijk ook hoge kost.
Drie auto's in panne tegelijkertijd is toch echt godgeklaagd!
Leve de F die met een mini investering als eerste terug op de baan komt.
Laatst bijgewerkt door 1 op
Carl, in totaal 0 keer bewerkt.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!