Is er iemand op dit forum die dit voor mij kan repareren voor een schappelijke prijs? Liefst in de buurt van limburg, aangezien de auto niet meer werkt











RalphDuncan schreefColonNet dat ik in de planning had staan om mijn distributieriem te laten vervangen is ie kapot gegaan tijdens het rijden!
Is er iemand op dit forum die dit voor mij kan repareren voor een schappelijke prijs? Liefst in de buurt van limburg, aangezien de auto niet meer werkt





Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.