





cindy schreefColonhey kasper
alvast bedankt voor de reactie . we hebben onze tf (135 ) nu al een jaar en hebben zelf nog helemaal niks kapot gehad aan de auto , dus we zijn wel heel tevreden over de auto !!
maar de motor van een f , is die anders dan van een tf ? heb al eens horen zeggen dat het eigenlijk een honda is ? of is dit onzin ?



cindy schreefColonhij zal zich wel wat verwaarloosd voelen denk ik , want we hebben een dieseltje bijgekocht ... misschien in de lente toch maar een nieuw baasje voor zoeken , dan kan er nog iemand plezier aan hebben



Carl schreefColonDe mensen die het hier écht goed voorhebben met hun MGF hebben allemaal een andere auto om hun dagelijkse km's mee te doen.



ttdesign6 schreefColonAls hij op is, komt er gewoon weer een nieuwe!

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.